راهنمای خرید
• در انتخاب روش ارسال خود دقت کنید .
• زمانی که قصد دریافت کالای خود را از شرکت حمل و نقل کالا دارید، در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب فیزیکی در بستهبندی از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید در صورتی که کالای آسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل مانند کالارسان تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهدۀ مشتری میباشد
• برای پیگیری سفارش خود از ساعت ۱۰ تا ۱۶ با شماره ۰۴۱۳۵۵۳۰۵۷۲ بخش پیگیری سفارش تماس حاصل فرمایید. ارسال بارکدهای پستی مرسولههای ارسالی تا انتهای همان روز کاری که کالا ارسال شده است انجام میشود
• در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سفارش اعم از تغییر در کالا یا روش ارسال، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع مشتری خواهد رسید
• ارسال داخل شهر تبریز در ساعتهای مشخصی در روز انجام میشود ، قبل از ارسال مرسوله از واحد ارسال هماهنگیهای لازم از طریق تماس تلفنی با مشتری انجام میشود ، در صورتی که مشتری پاسخگوی تلفن خود نباشد ارسال مرسوله به روز بعد موکول خواهد شد
•کالاهای ارسالی شهر تبریز درب منزل مشتری تحویل داده خواهند شد
•اگر چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود دارد، از باز کردن کالا خودداری فرموده و بلافاصله کارشناسان واحد پیگیری را از این مسئله مطلع نمایید
• زمانی که قصد دریافت کالای خود را از شرکت حمل و نقل کالا دارید، در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب فیزیکی در بستهبندی از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید در صورتی که کالای آسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل مانند کالارسان تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهدۀ مشتری میباشد
• برای پیگیری سفارش خود از ساعت ۱۰ تا ۱۶ با شماره ۰۴۱۳۵۵۳۰۵۷۲ بخش پیگیری سفارش تماس حاصل فرمایید. ارسال بارکدهای پستی مرسولههای ارسالی تا انتهای همان روز کاری که کالا ارسال شده است انجام میشود
• در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سفارش اعم از تغییر در کالا یا روش ارسال، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع مشتری خواهد رسید
• ارسال داخل شهر تبریز در ساعتهای مشخصی در روز انجام میشود ، قبل از ارسال مرسوله از واحد ارسال هماهنگیهای لازم از طریق تماس تلفنی با مشتری انجام میشود ، در صورتی که مشتری پاسخگوی تلفن خود نباشد ارسال مرسوله به روز بعد موکول خواهد شد
•کالاهای ارسالی شهر تبریز درب منزل مشتری تحویل داده خواهند شد
•اگر چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود دارد، از باز کردن کالا خودداری فرموده و بلافاصله کارشناسان واحد پیگیری را از این مسئله مطلع نمایید
۱٫ثبت سفارش از طریق وب سایت و پرداخت اینترنتی سفارش
۲٫ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش
۳٫ثبت سفارش از طریق تلگرام یا واتساپ واحد فروش
۴٫ثبت سفارش از طریق ایمیل فروشگاه (info@digiasia.ir)
۲٫ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش
۳٫ثبت سفارش از طریق تلگرام یا واتساپ واحد فروش
۴٫ثبت سفارش از طریق ایمیل فروشگاه (info@digiasia.ir)
- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پردازش سفارش دیجی آسیا (پشتیبانی محصول) از طریق تماس تلفنی یا ایمیل info@digiasia.ir داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیۀ خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای از موارد جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیۀ خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبۀ اصلی خود به فروشگاه دیجی آسیا بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیجی آسیا از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبۀ اصلی خود به دیجی آسیا بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیۀ خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای از موارد جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیۀ خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبۀ اصلی خود به فروشگاه دیجی آسیا بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دیجی آسیا از طریق تماس تلفنی یا ایمیل اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبۀ اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبۀ اصلی خود به دیجی آسیا بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبۀ اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
توجه بند ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند ۲: از آنجا که دیجی آسیا یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش، سفارش را لغو نمایید.
- با استناد به "توجه بند ۱" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیۀ خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیۀ کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهدۀ مشتری خواهد بود.
توجه بند ۲: از آنجا که دیجی آسیا یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش، سفارش را لغو نمایید.
- با استناد به "توجه بند ۱" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیۀ خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیۀ کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهدۀ مشتری خواهد بود.
- از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای اسیب فیزیکی هستند خودداری نمایید.
- پیگیری کالاهایی که همراه با اسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهدهی مشتری است.
- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد تمام مرسولهها توسط دیجی آسیا، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامۀ مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل است .
- پیگیری کالاهایی که همراه با اسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهدهی مشتری است.
- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد تمام مرسولهها توسط دیجی آسیا، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامۀ مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل است .
۱- به منظور استفاده از خدمات گارانتی ، ارائۀ ضمانتنامه الزامی بوده و ضمانتنامۀ بدون تاریخ خرید یا مدت اعتبار، مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
۲- ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاههای متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی از قبیل کاور، شارژر، هندزفری، هدفون، باتری، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمیشود.
۳- انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهدۀ خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بستهبندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
۴- تعداد پیکسل سوخته کمتر از ۳ عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از ۳ عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش میشود.
۵- خریدار با دریافت کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاریخ شروع و مدت گارانتی درج شده و ملصق به هولوگرام میباشد، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
۶- در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب دیگر تولید نشود، مرجوع وجه و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل میگردد.
۷- صاحب قطعه یا نمایندۀ او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی میباشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهدۀ مرکز خدمات نمیباشد.
۸- تحویل کالا به دفتر خدمات به منزلۀ عدم نیاز به اطلاعات موجود بر روی هارد دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده میباشد.
۹- مسئولیت بستهبندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهدۀ فرستنده میباشد و توصیه میگردد حتی المقدور از بستهبندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بستهبندی ناصحیح به عهدۀ فرستنده میباشد.
۲- ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاههای متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی از قبیل کاور، شارژر، هندزفری، هدفون، باتری، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمیشود.
۳- انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهدۀ خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بستهبندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
۴- تعداد پیکسل سوخته کمتر از ۳ عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از ۳ عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش میشود.
۵- خریدار با دریافت کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاریخ شروع و مدت گارانتی درج شده و ملصق به هولوگرام میباشد، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
۶- در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب دیگر تولید نشود، مرجوع وجه و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل میگردد.
۷- صاحب قطعه یا نمایندۀ او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی میباشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهدۀ مرکز خدمات نمیباشد.
۸- تحویل کالا به دفتر خدمات به منزلۀ عدم نیاز به اطلاعات موجود بر روی هارد دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده میباشد.
۹- مسئولیت بستهبندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهدۀ فرستنده میباشد و توصیه میگردد حتی المقدور از بستهبندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بستهبندی ناصحیح به عهدۀ فرستنده میباشد.
۱- دستگاهی که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتی نمیباشد.
۲- ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین حمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفادهی نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه، استفادۀ نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمیشود.
۳- صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه بر روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکتهای حمل و نقل و.... پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.
۴- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاهها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد میشود همواره و بخصوص پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خود نسخۀ پشتیبان تهیه نمایید.[br/] ۵- آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی میباشد.
۶- جهت استفاده از ویژگیهای خدمات پس از فروش، نگهداری رسید خدمات، الزامیست؛ زیرا دارندۀ آن، صاحب کالا یا نمایندۀ وی محسوب میشود.
۷- همچنین، خدمات پس از فروش دیجی آسیاهیچ گونه مسئولیتی نسبت به تهیۀ نسخۀ پشتیبان ندارد و حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرم افزاری و یا سیستم عامل برعهدۀ خریداران میباشد.
۸- تشخیص درست عیوب دستگاه برعهدۀ کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش دیجی آسیا است.
۹- بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دورۀ گارانتی، صرفا به عهدۀ کارشناس این دفتر است. ۱۰- اشکالات ظاهری دستگاه از جمله خط و خش، شکستگی و تغییر رنگ بدنه در زمان تحویل با هماهنگی مشتری ثبت میشود.
۱۱- در زمان تحویل دستگاه، ارائۀ کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غیر این صورت هزینۀ تعمیرات طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
۱۲- اشکالات نرمافزاری مشمول گارانتی نیست و در صورت نصب هر گونه نرمافزار، هزینۀ آن طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
۱۳- هر گونه تغییر در کارت گارانتی، و یا سریال مندرج روی دستگاه و یا داخل آن، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
۱۴- تعمیر و تغییر توسط کارشناسانی غیر از کارشناسان واحد خدمات دیجی آسیا موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.
۱۵- عملیات روت کردن (Root) و نصب رامهای غیر رسمی روی دستگاه و همچنین عمل قفلگشایی بوتلودر دستگاه (Unlock-Bootloader) به دلیل اینکه موجب کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان Brick شدن دستگاه میگردد موجب ابطال گارانتی خواهد شد و هزینههای آن از مشتری دریافت خواهد شد.
۲- ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین حمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفادهی نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه، استفادۀ نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمیشود.
۳- صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه بر روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکتهای حمل و نقل و.... پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.
۴- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاهها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد میشود همواره و بخصوص پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خود نسخۀ پشتیبان تهیه نمایید.[br/] ۵- آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی میباشد.
۶- جهت استفاده از ویژگیهای خدمات پس از فروش، نگهداری رسید خدمات، الزامیست؛ زیرا دارندۀ آن، صاحب کالا یا نمایندۀ وی محسوب میشود.
۷- همچنین، خدمات پس از فروش دیجی آسیاهیچ گونه مسئولیتی نسبت به تهیۀ نسخۀ پشتیبان ندارد و حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرم افزاری و یا سیستم عامل برعهدۀ خریداران میباشد.
۸- تشخیص درست عیوب دستگاه برعهدۀ کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش دیجی آسیا است.
۹- بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دورۀ گارانتی، صرفا به عهدۀ کارشناس این دفتر است. ۱۰- اشکالات ظاهری دستگاه از جمله خط و خش، شکستگی و تغییر رنگ بدنه در زمان تحویل با هماهنگی مشتری ثبت میشود.
۱۱- در زمان تحویل دستگاه، ارائۀ کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غیر این صورت هزینۀ تعمیرات طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
۱۲- اشکالات نرمافزاری مشمول گارانتی نیست و در صورت نصب هر گونه نرمافزار، هزینۀ آن طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
۱۳- هر گونه تغییر در کارت گارانتی، و یا سریال مندرج روی دستگاه و یا داخل آن، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
۱۴- تعمیر و تغییر توسط کارشناسانی غیر از کارشناسان واحد خدمات دیجی آسیا موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.
۱۵- عملیات روت کردن (Root) و نصب رامهای غیر رسمی روی دستگاه و همچنین عمل قفلگشایی بوتلودر دستگاه (Unlock-Bootloader) به دلیل اینکه موجب کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان Brick شدن دستگاه میگردد موجب ابطال گارانتی خواهد شد و هزینههای آن از مشتری دریافت خواهد شد.
۱٫ هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
۲٫ هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر یا تغییر توسط افراد غیر مجاز
۳٫ خرابی به دلیل استفادۀ نادرست از کالا
۴٫ هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت ۵٫ نصب هر گونه نرم افزار و برنامۀ تایید نشده توسط شرکت قبل از تحویل دستگاه برای خدمات ، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفتر تلفن ، پیامهای کوتاه ، عکس و فیلم را از آن پاک نمایید. همچنین سیم کارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نمایید . بخش خدمات در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارتها مسئولیتی نخواهد داشت.
۲٫ هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر یا تغییر توسط افراد غیر مجاز
۳٫ خرابی به دلیل استفادۀ نادرست از کالا
۴٫ هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت ۵٫ نصب هر گونه نرم افزار و برنامۀ تایید نشده توسط شرکت قبل از تحویل دستگاه برای خدمات ، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفتر تلفن ، پیامهای کوتاه ، عکس و فیلم را از آن پاک نمایید. همچنین سیم کارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نمایید . بخش خدمات در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارتها مسئولیتی نخواهد داشت.
۱- اصل فاکتور خرید
۲- اصل کارت گارانتی
۳- جعبه دستگاه
۴- توضیحات خرابی
۲- اصل کارت گارانتی
۳- جعبه دستگاه
۴- توضیحات خرابی
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی آسیا برسد، هزینههای ارسال به عهدۀ دیجی آسیا است.
- برای واریز هزینۀ پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت دیجی آسیا ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به واتساپ قسمت فروش و یا آدرس info@digiasia.ir ایمیل شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی آسیا، هزینۀ ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهدۀ مشتری خواهد بود
- برای واریز هزینۀ پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت دیجی آسیا ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به واتساپ قسمت فروش و یا آدرس info@digiasia.ir ایمیل شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دیجی آسیا، هزینۀ ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهدۀ مشتری خواهد بود
۱٫ارسال تبریز از ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری در روش ارسال رایگان به طول میانجامد
۲٫ارسال به شهرهایی بجز شهر تبریز، با توجه به مسافت شما از شهر تبریز از ۲۴ تا ۹۶ ساعت کاری به طول میانجامد
۳٫ارسال مرسولههای پستی همه روزه تا قبل از ساعت ۱۲ امکان پذیر است
۴٫ارسال مرسولههای پس کرایه (تیپاکس، باربری، ترمینال...) همه روز تا قبل از ساعت ۱۷ امکان پذیر است
۲٫ارسال به شهرهایی بجز شهر تبریز، با توجه به مسافت شما از شهر تبریز از ۲۴ تا ۹۶ ساعت کاری به طول میانجامد
۳٫ارسال مرسولههای پستی همه روزه تا قبل از ساعت ۱۲ امکان پذیر است
۴٫ارسال مرسولههای پس کرایه (تیپاکس، باربری، ترمینال...) همه روز تا قبل از ساعت ۱۷ امکان پذیر است